فلزیاب Ajax Omega آژاکس امگا

فلزیاب Ajax Omega امگا آژاکس برای شناسایی آب های زیرزمینی و چاه های آبزی زیرزمینی. این نخستین ردیاب سنجش از دور در جهان است که آبهای زیرزمینی را کشف و پیدا کرده است.

اگر کشاورز هستید یا در حفاری چاه ها کار می کنید, دستگاه اومگا با حداکثر عمق 500 متر, راه حل مناسبی را برای رفع مشکلات کمبود آب به شما می دهد، و بهترین راه حل را برای رفع مشکلات کمبود آب و مشکلات حفاری تصادفی به شما می دهد.

استفاده از فلزیاب Ajax Omegaنه تنها به کشف آب کمک می‌کند بلکه با کاستن از هزینه‌های مرتبط با حفاری‌های بی‌نتیجه یا تصادفی، اثرات اقتصادی قابل توجه‌ای نیز به همراه دارد.

این دستگاه با دقت فوق‌العاده خود در تشخیص آب‌های زیرزمینی، می‌تواند به یک عنصر لاینفک در صنعت کشاورزی و حفاری تبدیل شود.

با استفاده از آخرین فناوری‌ها و نرم‌افزارهای کاربردی، Omega این امکان را می‌دهد که جستجوها با دقت و کارایی بالا هدایت شوند و تمام منابع آب زیرزمینی مورد نیاز برای طیف وسیعی از کاربردها، به سرعت شناسایی شوند.

 

سیستم های جستجو فلزیاب Ajax Omega

سیستم های جستجو فلزیاب شعاع زنAjax Omega آژاکس امگا شامل موارد زیر می باشد

آب های زیرزمینی را از مسافت های طولانی تشخیص می دهد.

این سیستم دارای یک رابط جستجو ویژه است، که نتایج و هماهنگی های سایت جستجو و جهت مسیر هدف را در صفحه جستجو با دقت نمایش می دهد، مقصد و مسیر خود را با جزئیات بیشتر می داند.

اولین بار در جهان است که در ردیاب های آب، برد بلند قرار دارد. دستگاه اومگا Ajax Omega دارای سیستم تشخیص خودکار برای هدف است و به طور خودکار نام هدف را روی صفحه نشان می دهد. فاصله هدف از شلوغی دستگاه را تعیین می کنید .
همچنین کاربر را قادر می سازد تا مکان مورد نظر و عمق آن را تعیین کند و نتیجه به طور خودکار روی صفحه ظاهر می شود .

 

سیستم جستوجوی ژئوفیزیکی

بر روی تکنیک پیمایش و اندازه گیری الکترو ژئوفیزیکی ، برای اندازه گیری سطح مقاومت الکتریکی خاک ، برای تعیین محل آب های زیرزمینی و آرتیز کار می کند.

علاوه بر 4 سنسور جستجوی ویژه که خاک را برای بررسی محتویات آنها به یکدیگر وصل می کند ، 4 سیم الکتریکی را در اختیار شما قرار می دهد. این سیستم پاسخگوی سریع است و نتایج هشدار دهنده را فوراً با هشدارهای ضمیمه شده ارائه می دهد.

 

{ارتباط مستقیم با کارشناس فروش فلزیاب در واتساپ}

 

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537965