خرید فلزیاب ژئو هانتر

فلزیاب تصویری ژئو هانتر JeoHUNTER، یکی از بهترین فلزیاب های تصویری موجود در بازار است. این فلزیاب با داشتن امکانات و تکنولوژی بالا و از همه مهم تر، دقیق بودن، خود را در بین بهترین ها قرار داده است . این فلزیاب توسط شرکت ماکرو ترکیه تولید شده است

معرفی فلزیاب ژئو هانتر

فلزیاب Jeohunter ساخت ماکرو ترکیه، یک سیستم آشکارساز است که با تکنولوژی روز تولید می شود و قادر است پیشرفته ترین تشخیص فلز و حفره در جهان را انجام دهد.

همانند فلزیاب یو جی 12 به عنوان آشکارساز عمیق طبقه بندی می شود و اهداف فلزی شناسایی شده در زیر زمین را در چهار گروه بررسی می کند.

علاوه بر موفقیت در تشخیص و ارزیابی فلزات ، به لطف ویژگی تشخیص حفره، در حین جستجو در زمان واقعی ساختمانهایی مانند گورها، انبارها، تونلها و غارها را به کاربر خود اطلاع می دهد.

با استفاده از این دستگاه فوق حرفه ای ،تمام مواد مدفون در زیر خاک را می توان یافت حتی اگر اندازه آنها چیزی کمتر از یک گرم باشد.

طلایاب Jeo HUNTER با قابلیت نشان دادن داده های دریافتی بصورت سه بعدی و نرم افزار ارتباط دهنده سیگنال و شکل فلز، شما را بدون حفاری از اندازه و ابعاد هدف مطلع می کند. کارکردن با این دستگاه بسیار آسان است بطوری که برای اولین بار نیز می توانید یک کاوش حرفه ای انجام دهید.

با ویژگی های جستجو و تشخیص چند منظوره، کاربران را در جستجو و بررسی در محیط های بسیار متراکم و معدنی در سخت ترین ساختارهای سطحی تضمین می کند.

ویژگیهای اصلی که آن را از سایر فلزیاب ها جدا می کند، طراحی رابط ویژه ای است که استفاده آسان از آن را برای کاربران آماتور و حرفه ای و صفحه جستجوی عملی ارائه می دهد.

این سیستم با داشتن عمق منحصر به فرد و تمایز کامل فلز ، قادر است مقدار حساسیت سیگنال هدف را بسیار حساس ارائه دهد.

سیستم فلزیابی در ژئو هانتر

دستگاه دارای 2 سال گارانتی معتبر از سوی شرکت ماکرو ترکیه است .

ژئو هانتر توانایی شناسایی و دریابی اهداف فلزی مختلفی در زیر زمین را در چهار گروه دارد:

مانند طلا، غیر آهن، آهن و فولاد. حتی می تواند در شناسایی غارها و حفره ها نیز کمک کند.

دستگاه طلایاب Jeo hunter  دارای دو سیستم ژئو هانتر و ژئو اسکن با آخرین فناوری روز جهان می باشد. به کمک نرم افزار پیشرفته که به همراه این دستگاه می باشد می توانید با سرعت و دقت بالا تصاویر را پردازش کنید.

 

مشخصات دستگاه طلایاب Jeo hunter

  • توانایی شناسایی اهداف فلزی
  • شناسایی غارها و حفره ها
  • پیشرفته ترین سیستم در میان سیستمهای ویدئویی
  • پردازش سریع و ارائه تصاویر با دقت بالا

آموزش طلایاب ژئو هانتر

با سیم پیچ جستجوی عمیق، می توانید نتایج کامل حتی در ساختارهای زمینی با غنی ترین ترکیبات معدنی را، بدون اتلاف وقت به دست آورید.

Jeo hunter توانایی تمایز فلز برجسته آن مهمترین نکته ای است که آن را از دیگر سیم پیچهای جستجوی بزرگ متمایز می نماید. شما حفره ها و همچنین فلزات را با سیم پیچ عمیق آن، که فلزات را در چهار گروه طلا، غیر آهنی، آهنی و فولاد از یکدیگر متمایز نموده و اطلاعات مربوط به درصد فلزات را که همراه یکدیگر هستند ارائه می نماید، ردیابی خواهید کرد.

شما می توانید به صورت چشمی، اهدافی را که با دیگر وسایل قادر به ردیابی آنها نخواهید بود نظیر، سردآب ها، تونل ها و غارها را با خصوصیت منحصر بفرد سه بعدی آن ردیابی نمایید.

 

قیمت نقطه زن ژئو هانتر

قیمت دستگاه های فلزیاب به سبب واردات مستقیم این دستگاه ها از کشور های واسطه، وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز فلزیاب ژئو هانتر، از طریق پیام رسان واتساپ و یا دیگر راه های ارتباطی ما در صفحه، با نمایندگی فلزیاب زرشناسان  ارتباط باشید.

 

{ارتباط مستقیم با کارشناس فروش فلزیاب در واتساپ}

 

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537965