معرفی فلزیاب Time Ranger

در این مقاله، ما به آنچه که فلزیاب Time Ranger را از همه متمایز می کند، خواهیم پرداخت، اما همچنین کارهایی را که Land Ranger Pro به خوبی انجام می دهد، بررسی خواهیم کرد و در نهایت خواهیم دید که کدام دستگاه عالی برای تشخیص فردی شما انتخاب بهتری خواهد بود.

بررسی فلزیاب تایم رنجر

وقتی برای اولین بار به صفحه نمایش نگاه می کنید ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد، اما با کمی تمرین، استفاده از آن را بسیار آسان خواهید یافت.

صفحه نمایش به شما نشان می دهد که هدف چیست و همچنین برای یافتن آن باید تا چه حد عمیق حفاری کنید. مشاهده و استفاده از تمامی عملکردها ساده است و هیچ مشکلی در برنامه نویسی آشکارساز جدید خود برای یافتن گنج های مورد نظر خود نخواهید داشت.

حالت sniff در برنامه های خاص زمانی که می خواهید موارد خاصی را رد یا قبول کنید استفاده می شود. این حالت به آشکارساز کمک می‌کند تا دقیقا بداند که به دنبال چه چیزی هستید تا سریع‌تر و با دقت بیشتری پیدا شود.

ویژگی های طلایاب تایم رنجر

  • 4 سطح تفکیک آهن
  • کنترل زمینی
  • کنترل حساسیت
  • وزن 3.5 پوندی
  • کویل ضد آب
  • مانیتور زمینی
  • 3 تن صدای هدف

 

تایم رنجر کمی سنگین تر از برخی فلزیاب های دیگر است. حتی اگر 3.5 پوند زیاد به نظر نمی رسد، در طی چندین ساعت شکار، تفاوت تنها یک پوند یا بیشتر را متوجه خواهید شد. اما این هرگز نباید یک آشکارساز را از انتخاب این مدل باز دارد. این به سادگی دارای ویژگی های بسیار جذابی است که هم برای شکارچیان با تجربه و هم برای تازه کارها مطلوب است.

Time Ranger ضد آب است و یک آشکارساز عالی برای بردن به ساحل است. شفت محکم بسته شده است، بنابراین می توانید از آشکارساز حتی در آب های کم عمق استفاده کنید. اگرچه این وسیله ای نیست که بتوانید با آن غواصی کنید.

قیمت نقطه زن تایم رنجر

قیمتها به سبب واردات مستقیم از کشور های واسطه وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز فلزیاب Time Ranger با مشاورین نمایندگی فلزیاب زرشناسان در ارتباط باشید.

 

برای ارتباط با کارشناس فروش فلزیاب در واتساپ کلیک کنید 

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537965