بررسی فلزیاب اکسترا پرو

فلزیاب اکسترا پرو یکی دیگر از جدیدترین محصولات این شرکت در سال 2023 است این طلایاب از فناوری های جدید و پیشرفته استفاده شده است که کار را برای کاوشگران راحت می کند.

این فلزیاب از جدیدترین محصولات ماینلب است که به تازگی تولید شده است. این سیستم دارای حالت کاربری ساده برای تمامی مبتدیان است و با استفاده از تنظیمات ساده ای که دارد می توان حالت های آن را تنظیم کرد.

فناوری به کار رفته شده در فلزیاب X-TERRA PRO ماینلب توسط یک موتور قدرت مند هدایت و کنترل می شود و باعث شده که تمامی اشیاء با ارزش درون زمین از جمله انواع طلا و جواهرات و سکه و رگه های طبیعی طلا و آثار باستانی و سایر اشیاء را به راحتی کاوش کند.

مزایای فلزیاب X-TERRA PRO

  • وزن بسیار کم: این دستگاه از 3 تکه شفت های سبک تشکیل شده که کاوشگران به راحتی می توانند با ویژگی تاشو بودن آن را داخل کوله پشتی خود قرار دهند.
  • ضد آب بودن: فلزیاب  اکسترا پرو خاصیت ضد آب بودن دارد و سیم پیچ و کویل آن را تا عمق 5 متر می تواند در آب غوطه ور شود.
  • سازگاری کویل و لوپ: تنوع لوپ در فلزیاب اکسترا این شرایط را برای کاوشگران فراهم می کند که با انواع کویل و لوپ بتوانند کار کنند. همچنین از ویژگی های برتر این دستگاه می توانیم به سازگار بودن کویل اکسترا پرو با مدل های اکوناکس 800 و 900 را نام برد.

صدا و بازتاب X-TERRA PRO

کویل های موجود در هر فلزیاب باعث می شود که جویندگان در عمق های مختلف بتوانند طلا و اشیاء های مختلفی را پیدا کنند.

طلایاب اکسترا پرو ماینلب دارای صدای چند گانه است و هنگامی که کاوشگران اشیاء با ارزشی را داخل زمین کاوش کنند در بدترین حالت در زمین های آشغال هم توانایی شناسایی طلا و جواهرات را دارد

هنگام شناسایی اجسام درون زمین با استفاده از صدای بلندی که دارد و همچنین هدفون وایرلس و بی سیم کاوشگران می توانند از وجود گنج درون زمین پی ببرنند

همچنین با گوش دادن به صدای دستگاه می توانید میزان عمق اجسام را یافت کرد.

فلزیاب اکسترا پرو ماینلب استرالیا دارای نور پس زمینه قرمز است که افرادی که این دستگاه را خریداری می کنند در تمامی حالت های شبانه روز و شب می توانند به کاوش گنج بپردازند.

اکسترا سیستمی است که بعد از فلزیاب مانتیکور و اکوناکس 900 تولید شد و از لحاظ فناوری شبیه این دو دستگاه است.

این سیستم با استفاده از فناوری ها ویژه که دارد بسیار سیستم آرام و بدون نویزی است و از لحاظ سکه زنی بهترین گزینه برای کاوشگران می باشد.

 

عمق کاوش X-TERRA PRO

این دستگاه می‌تواند اشیاء زیر زمین را در عمق بین 1.3 تا 1.8 شناسایی کند.

این میزان با توجه به اندازه جسم و لوپ های فلزیاب متغیر است و می‌تواند بیشتر هم باشد. علاوه بر این تا عمق 5 متری آب نیز می‌تواند بدون مشکل به جستجو بپردازد.

ویژگی های طلایاب اکسترا

  • قیمت پایین و به صرفه
  • ضد آب
  • فرکانس های متفاوت و عملکرد دقیق
  • شناسایی هدف و حالت های جست و جو
  • ظاهر و اندازه مناسب سیم پیچ

این دستگاه به نسبت تکنولوژی به کار رفته در آن و کارایی قیمت بسیار مناسبی دارد. طبق نظر کاوشگرانی که تجربه جست‌وجو با این دستگاه را دارند، X-TERRA PRO از کیفیت ساخت و بالانس خوبی برخوردار است.

 

قیمت فلزیاب X-TERRA PRO

قیمتها به سبب واردات مستقیم از کشور های واسطه وابستگی شدیدی به نرخ ارز دارد و با نوسانات نرخ ارز تغییر می یابد. شما مشتریان عزیز می توانید برای اطلاع از قیمت روز فلزیاب X-TERRA PRO با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

{ارتباط مستقیم با کارشناس فروش فلزیاب در واتساپ}

 

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب، خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537965