نماد عقاب در دفینه یابی

پیش از آنکه بخواهیم به تفسیر نماد شاهین و نماد عقاب در دفینه یابی بپردازیم، باید به جایگاه این دو پرنده در ایران باستان به ویژه نماد عقاب در دوران ساسانی و هخامنشیان اشاره کنیم.

به باور عموم مردم در دوران ایران باستان پرنده عقاب و شاهین مقدس بوده اند، به گونه ای که ایرانیان باستان عقاب را خدای طوفان و سرور پرندگان می خواندند. همچنین در دوره ساسانی عقاب نماد قدرت، مظهر آسمان ها و نشان پادشاهی ایرانیان بود و این پرنده بسیار خوش یمن تلقی می شد.

 

نماد عقاب در دفینه یابی09191537966

نماد عقاب در دفینه یابی
خرید و فروش فلزیاب
09191537966

 

عمق دفینه عقاب

در زمان زرتشت و دوره هخامنشیان تقدس پرنده عقاب با ذکر نام این پرنده در اوستا ادامه یافت و بیشتر بر مقدس بودن آن دامن زد در بند سی و چهارم اوستا زرتشت از اهورامزدا سوال می پرسد. که در مقابل مردم بد ذات و بدخواه چه کنم اهورامزدا پاسخ می دهد. پری از عقاب را بر تن خود بمال و یا به تعبیری پری از عقاب را با خود به همراه داشته باش. اینگونه بود که عقاب در نزد ایرانیان باستان بیش از پیش به پرنده ای مقدس تبدیل شد.

حال آنکه می دانید عقاب در ایران باستان تقدس شده است. داشتن پری از آن فرد را از شر بدخواهان دور نگه می داشته پس باید بدانید که تندیس عقاب چقدر حائز اهمیت است. قطعا رویت آن از خوش شانسی شماست زیرا نماد عقاب در گنج یابی قطعا نشانه وجود مقبره یا مقبره هایی از اشخاص مهم است، که حتما ممکن است دارای گنج های بسیار با ارزش باشد.

 

یافتن نماد عقاب در دفینه یابی به چه معناست؟

نکته بسیار حائز اهمیت در هنگام رویت نماد عقاب و یا شاهین در دفینه یابی آن است. که تندیس عقاب، شاهین و کلا هر نمادی از دو پرنده ی عقاب یا شاهین به هر شکلی که باشد. در دفینه یابی بسیار مهم است و اصلاً نباید آن را نادیده بگیرید. زیرا به طور قطع نشان از وجود مقبره ای در آن نزدیکی است، که می تواند دارای گنج باشد.

نماد عقاب در دفینه یابی09191537966

نماد عقاب در دفینه یابی
خرید و فروش فلزیاب
09191537966

 

تندیس عقاب در دفینه یابی به چه معناست؟

در گذشته تندیس عقاب را منصوب به شاه یا شاهزاده می دانستند. قرار دادن آن در مقبره به جهت مصون ماندن فرد متوفی از جادو، بد سیرتان و پاک شدن گناهان متوفی و همچنین نشان پادشاهی است.

تندیس عقاب نشان از اصالت و شرعیت آن فرد دارد، تندیس عقاب می تواند به صورت تندیس عقاب و یا سردیس عقاب مشاهده شود، تندیس ها و سردیس ها تفسیرهای بسیار ساده ای دارند. زیرا این نمادها بر بالاترین نقطه مشرف بر مزار فرد متوفی قرار می گرفتند، پس رویت آنها به معنای رویت خود مقبره و دفینه های موجود در آنجاست. اما به طور کلی وجود تندیس عقاب یا سردیس عقاب نشان از وجود مقبره ی فردی بلندپایه، شاه و یا شاهزاده ای در نزدیکی نماد است.

 

گنج نماد باز یا شاهین کجا قرار دارد؟

تفسیر نشان باز یا شاهین در گنج یابی همانگونه که می دانید، باز یا شاهین پرنده شکاری بوده و چشمان تیزبینی دارد شکار خودش را در میان چنگال هایش نگه می دارد. به احتمال زیاد گنج نماد شاهین، گنج راهزنان می باشد که دفینه یا غنایم خود را در جایی آن نزدیکی پنهان کرده اند.

باید به جهت نگاه شاهین توجه کنید زیرا ممکن است گنج در مسیر نگاه شاهین باشد. همانطور که شاهین شکار خود را می خورد و در زیر پاهایش نگاه می دارد، شما نیز در هنگام جستجو باید چنین رفتاری را مورد توجه قرار دهید. زیر پاها یا قسمت تحتانی نماد شاهین را جستجو کنید، اگر به نتیجه ای نرسیدید باید به جهت نگاه پرنده توجه کنید، در عین حال مراقب تله های احتمالی باشید.

نماد عقاب در دفینه یابی09191537966

نماد عقاب در دفینه یابی
خرید و فروش فلزیاب
09191537966

 

تله نماد عقاب و شاهین در دفینه یابی

تله های نماد عقاب و شاهین عموماً از بالا هستند، یعنی اگر در مقبره تله وجود داشته باشد احتمالا در بالای مقبره است، که با فعال شدن آن ممکن است مقبره فرو بریزد. توجه داشته باشید که حتما باید آمادگی مواجهه با تله های احتمالی را داشته باشید و بدون هماهنگی با همراهان وارد مقبره نشوید.

رمز گشایی نماد عقاب در دفینه یابی

  • اگر بر روی سر نماد عقاب علامت صلیب باشد، احتمالاً دفینه شما مربوط به دوران روم باستان است و احتمالاً با آرامگاه یک شاه در از آن زمان مواجه هستید.
  • اگر بال های عقاب باز باشد، نشان از وجود آرامگاهی است. که به یادبود شخصی مرده بنا شده است و ممکن است دارای هدایایی گرانبها باشد.
  • زمانی که بال های عقاب بسته باشد و به صورت نشسته قرار داشته باشد. گنج نماد عقاب ممکن است درون غاری بسته و پلمپ شده باشد.
  • نماد عقاب در حال پرواز می تواند نشانه گنج در فاصله ای دور تر اما در جهت نگاه نماد عقاب باشد.
  • البته نماد سر عقاب در گنج یابی بسیار نماد مهمی است، زیرا می تواند با دقت بیشتری جای گنج را نشان دهد.

 

نماد عقاب در دفینه یابی09191537966

نماد عقاب در دفینه یابی
خرید و فروش فلزیاب
09191537966

 

نماد های همراه با نماد عقاب

هنگام بررسی محیط نماد عقاب در دفینه یابی باید به این نکات توجه کنید، که اولاً تمام سنگ های موجود در آن ناحیه را به طور کامل بررسی کنید. مسیر و جهت نگاه عقاب را مورد توجه قرار داده و تا جایی که ممکن است بررسی کنید. گاهاً ممکن است نماد دیگری هم در کنار نماد عقاب در کار باشد و دو نماد با هم اشاره گر به وجود مقبره باشند. مانند نماد عقاب و مار در دفینه یابی و نماد عقاب و نماد فیل در دفینه یابی.

گنج نماد عقاب در دفینه یابی چیست؟

شاید برای شما سوال پیش بیاید که این گنج که نماد عقاب در دفینه یابی نشانگر آن است چه چیزی می تواند باشد؟ باید به شما بگویم که شاهین و عقاب از گذشته دور نماد سرعت و قدرت بوده اند و در دوران باستان از نماد این دو پرنده روی پول های خود که گنج و دفینه های امروزی هستند. بسیار استفاده می شده علامت حیوانات شکاری در هنگام دفینه یابی بسیار حائز اهمیت است. زیرا علامت وجود مقدار زیادی سکه یا دفینه می باشند احتمال دارد، دفینه ها متعلق به یک سپه سالار سرلشکر یا سلطانی فاتح بوده باشند.

اگر متعلق به پادشاهی باشد، علامت صلیب بر روی سر پادشاه نشانه دهنده آن است، که این گنج متعلق به روم باستان است. درست زیر این علامت یا در نزدیکی به قسمت پایین نماد عقاب، امانت یا مژده وجود دارد، دفینه ی نماد عقاب می تواند شامل شمشیر، ماسک، کلاه خود، وسایل شخصی، وسایل تزیینی، پول، سکه و جواهرات شخصی صاحب دفینه یا صاحب مقبره باشد که از ارزش بالایی برخوردار است.

 

نماد عقاب در دفینه یابی09191537966

نماد عقاب در دفینه یابی
خرید و فروش فلزیاب
09191537966

 

عمق دفینه عقاب چقدر است؟

عمق دفینه عقاب بستگی به فرم بدن پرنده، جهت سر، دم، جهت نگاه پرنده و همچنین نشسته بودن یا در حال پرواز بودن عقاب و باز و بسته بودن بال هایش دارد. اما به طور کلی چون نماد عقاب در گنج یابی به زمان ایران باستان و روم باستان مربوط است. پس دفینه آن احتمالا باید در عمقی بیشتر از سه متر قرار داشته باشد. اما اگر خوش شانس باشید و این دفینه درون غاری مهر و موم شده باشد.نماد

احتمالا گنج شما عمق زیادی نداشته باشد و دسترسی به آن آسان تر باشد. همینطور ممکن است دفینه نماد عقاب در زیر یا درون سنگی قرار داشته باشد. که این سنگ بر سطح زمین قرار دارد و نیاز به حفاری چندانی ندارد شما می توانید با استفاده از یک دستگاه فلزیاب مناسب به راحتی جای آن را پیدا کنید.

ارتباط با کارشناس فروش

برای تعمیرات انواع فلزیاب اینجا کلیک کنید.

برای خرید انواع فلزیاب اورجینال کلیک کنید. 09191537966

برای مشاوره رایگان در مورد علائم ونشانه ها و خرید و فروش فلزیاب ها با کارشناسان ما در تماس باشید.

تلگرام کارشناس آثار و نشانه ها  : @karshenas_zarshenasan

شماره تماس کارشناس آموزش فلزیاب ،خرید فلزیاب و تعمیر فلزیاب : 09191537966